søndag 16. desember 2012

Himmelske chocolate chip cookies



Når jeg lager kjeks pleier jeg alltid å hakke opp Freia 70% sjokolade. Men her en dag var jeg innom Meny og kjøpte chocolate chips fra Hershey's som jeg tenkte jeg skulle prøve ut.
 
 
Jeg brukte bare grunnoppskriften på havrekjeks som jeg vanligvis bruker, og tilsatte 150 g mørk sjokolade, og 150 g hvit sjokolade med vaniljesmak. Jeg brukte også vaniljestang i stedet for vaniljeessens for en ekte, god vaniljesmak.
 
 
 
Jag laget kjeksene litt mindre denne gangen, så det ble litt flere. Kjempegreit å ha til jul, men husk at de holder seg ikke lenger enn ca en uke, så hvis du vil ha dem til jul, så må du nok vente litt med å bake.
 
 
Mmm. Deilige chocolate chip cookies. Og så lukter det helt fantastisk i huset når du steker dem:)
 
 
Ha en fin 3. søndag i advent :)
 
Silje
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar