torsdag 1. november 2012

Fantastiske danske søstre

 
I dag åpnet Søstrene  Grene i Arendal, da måtte jeg jo opp og handle litt. For en herlig butikk! Masse fint, nyttig og artig. Og til supre priser!
Jeg kjøpte noen fine plastbokser jeg kan ha litt bakeutstyr i. Veldig greit å samle alt sammen, i stedet for å ha det spredd i forskjellige skuffer.
 
 
 
Mini marshmallows er perfekte til baking, eller i en kopp med varm sjokolade.
 
 
Noen søte boller i keramikk.
 
 
Og så måtte den minste jenta ha en kurv til alle lekene sine. Så slipper hun å ligge i et hav med leker oppi grinda, og mamma slipper å ha plastkasser i stua :)
 
 
Jeg bakte noen deilige havrekjeks med sjokolade og valnøtter i dag, og i morgen gir jeg dere oppskriften på dem :)
Ha en fin kveld!
 
Silje
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar