lørdag 3. november 2012

Mitt tuburlente kjærlighetsforhold...


...til IKEA. Jeg elsker IKEA, og alt de har der. Jeg er også et av de merkelige menneskene som synes det er kjempegøy å skru sammen flatpakker derfra. Helst vil jeg skru sammen alt helt på egenhånd, men noen ganger må jeg krype til korset og be om litt hjelp. Men så fort jeg har fått alt på plass, sender jeg hjelpen bort igjen.
I dag jobbet vi i team. Jeg merket at jeg ikke var helt komfortabel med å ikke ha full kontroll alene, men med en kropp som var litt pjusk, ei lita jente som var litt utålmodig i vippestolen, og ei stor masejente oppe i stua, så var det nok den beste løsningen. Og når man begynner å bli litt surrete i hodet av skruer og deler, så merker man at det hadde vært helt greit hvis man slapp å skru det sammen selv!
 Jeg kjenner at det var ganske så deilig å få satt seg ned i sofaen nå, med to sovende jenter nede og kommoden på plass i gangen.
I morra er det et garderobeskap som skal opp, et litt større prosjekt..
 
 
Jeg ble veldig fornøyd med kommoden, og med skapet på plass også, blir det helt perfekt :)
 
 
Smart skooppbevaring.
 
 
Og endelig fant jeg en plass til puffen min. Den som jeg måtte ha, og virkelig trengte, men som jeg bare har flyttet fra sted til sted siden jeg kjøpte den :)
 
Nå skal lørdagskvelden nytes!
 
Silje
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar