onsdag 14. november 2012

Pretty little things



Kjøpte ny lampe til stua i dag. Jeg fant endelig en jeg var fornøyd med. Og så glad man blir bare av å kjøpe en ny lampe :) Jeg synes hele tv-kroken ble annerledes, og mye finere. Det er ikke så mye som skal til alltid.
 
 
 
I går laget jeg mitt eget vaniljesukker. Jeg bruker mye vanilje når jeg baker, da er det jo ekstra moro å kunne bruke hjemmelaget vaniljesukker. Det kan også være en fin gave til noen du vet er glad i å bake :)
 
Alt man trenger er 1 vaniljestang, 200 g sukker og et tett glass eller boks. Del vaniljestanga på langs, skrap ut frøene, og legg både frøene og vaniljestanga oppi sukkeret. Ta på lokket og rist godt. Det kan brukes med en gang, men skal visst bli enda bedre når det har stått en uke eller to.
 
 
 
Kjøpte syltetøyglasset på Søstrene Grene, sammen med to andre glass som jeg fylt med vaskemiddel. Grei oppbevaring, og så ser det pent ut!
 
 
Håper dere har hatt en fin onsdag :)
 
Silje
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar