mandag 5. november 2012

Jippi!!


Endelig er jeg fornøyd med gangen! Da vi flyttet inn her for to år siden, så var det så mange rom som skulle innredes, så gangen ble litt nedprioritert. Vi kjøpte bare det vi trengte, og det rimeligste som så greit ut. Jeg kjente at det var på tide å gjøre noe der nede, jeg irriterte meg over hele rommet hver gang jeg kom inn døra. Men nå er kjempefornøyd, og kvekker nesten når jeg kommer inn døra :)
 
 
 
Hver sin stjerneknagg til prinsessene mine.
 
 
Og så fikk den minste jenta tripp trapp stol i dag, plutselig ble hun kjempestor! Til den eldste kjøpte vi hvit, og det har vært et eneste langt mareritt. Den blir så skitten. Denne gangen kjøpte jeg valnøtt. Den blir nok mye lettere å holde ren.
 
 
Ønsker dere en fin mandagskveld:)
 
Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar