mandag 1. oktober 2012

God mandag

Har vært på en liten shoppingrunde med minstemann i dag morges. Jeg skulle bare ha et par pyjamaser til henne, men det ble litt mer. Jeg elsker Newbie-kolleksjonen til Kappahl. De har nydelig babytøy i fine farger, som er godt og mykt mot huden.
 



Kjøpte et deilig, rosa pledd, en skjønn bamselue, og noen bukser og bodyer. Kosekaninen hadde hun fra før, den er god å kose med og sutte på. Kjøpte noen votter også, men de forsvant et sted på vei fra gangen og inn på badet... AMMETÅKE. Håper de dukker opp!
 
Jeg måtte selvfølgelig kjøpe noe til 4-åringen også, og hun elsker jo å kle seg i alt av rosa prinsessekostymer og ballettkjoler, så da var det ikke noe tvil da dette hang foran meg.
 
 

 
Og så noen lekre roser til meg selv. Ingenting er som friske blomster på bordet på en mandag!

 
 
Nei, nå får jeg se om jeg får begynt på nok en bok av Camilla Läckberg før snuppa våkner igjen.
 
Ha en fortsatt fin dag!

Silje

2 kommentarer:

  1. Så gøy å se:) Lykke til med bloggen!:) Klem fra Kristin

    SvarSlett