onsdag 3. oktober 2012

Høstvær

Etter en deilig varm oktoberdag i går, så var det litt surt å våkne opp til dette ruskeværet i dag. På sånne dager lengter jeg veldig etter sol og varme. Mannen min og jeg hadde en deilig tur til Side i Tyrkia i fjor sommer.  En hel uke barnefri hvor vi bare lå på stranda hele dagen. Med mellom 40 og 45 grader i skyggen, så var det ikke så mye annet å gjøre enn å ligge på stranda, og bade en gang i halvtimen.
 

 
Side er et fantastisk fint sted, hvor jeg gjerne drar tilbake. Vi var på et 5 stjerners all inclusive hotell, og var kjempefornøyde. De fleste hotellene som lå i det området vi var i var all inclusive, og hadde egne soner nede på stranda som hørte til hotellet. Kjempegreit med gratis solsenger helt nede i vannkanten!
 
 
 
 
 Kan man tysk, så er det virkelig en fordel. De fleste i Side snakker godt tysk, så det var lettere å kommunisere på tysk enn på engelsk. Jeg kan ikke et ord tysk, men mannen min fikk virkelig bruk for det lille han husker fra skolen.



Savn...

 
Men her hjemme i Norge er dessverre ingen sol og varme, så får bare gjøre det beste ut av det været vi har. Det er planleggingsdag i barnehagen i dag, så vi skal kose oss med film, og kanksje vi må lage litt varm kakao.
 
Ha en fin dag i høstværet, uansett hvordan du tilbringer den!
 
Silje

1 kommentar: