onsdag 3. oktober 2012

Litt sunnere

 
Selv om jeg er veldig glad i å bake, så er jeg ikke en som bare kan lage en oppskrift selv og bake noe. Jeg følger alltid oppskrifter, selv om jeg av og til putter oppi noe ekstra eller dropper noe. Men i dag tenkte jeg at jeg skulle prøve å eksperimentere litt, så da ble det en LITT sunnere versjon av vanlige vaniljecupcakes.
 

 
Jeg byttet ut noe av hvetemelet med havregryn, jeg synes havregryn smaker godt i det meste av bakst.


 
De ble overraskende gode, og jeg kommer garantert til å bruke denne oppskriften igjen. Jeg kan tenke meg at de smaker godt med blåbær, hakket sjokolade eller banan oppi, kanskje også valnøtter.

 
Ga de bare et lett lag med melis for syns skyld. Føler vitsen med sunnere cupcakes forsvinner litt med haug frosting på toppen :)
 
Legger gjerne ut oppskriften hvis noen skulle ønske det.
Kos dere!
 
Silje
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar