lørdag 6. oktober 2012

Lørdagskos

For en fantastisk fin høstdag det har vært i dag! Etter litt shopping på morgenen og helgehandel på formiddagen, måtte vi ut og nyte varmen. Kjempedeilig med en trilletur i dette været.
 

 
Vi fant også ut at før vi setter bort grillen for vinteren, så måtte vi nesten ha et siste grillmåltid. Ble litt smålei grillmat i sommer, men nå var det så lenge siden sist at det smakte helt herlig. En liten bit av sommer.


Jeg lager alltid grønnsaksspyd til grillmaten, salat blir litt kjedelig i lengden synes jeg. Squash, rød og gul paprika, sopp og sjalottløk. Nam nam!

 
Mannen min og jeg kjøpte hver sin film i dag. Jeg er ganske sikker på at det er min film vi skal se senere, og den har ikke Rolv Wesenlund i hovedrollen ;)

 
Ønsker deg en koselig lørdagskveld!
 
Silje
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar