torsdag 25. oktober 2012

Hvis jeg ber på mine knær

"Hvis eg love deg solskinn og strålande ver. Hvis eg gir deg alt du vil ha. Vil det då bli bra?
Du har det så fælt eg har lyst te å brøla. Det e feigt at unga kan bli så forkjøla"


Stakkars jenta mi har fått høy feber for andre gang på en uke. Hun våknet med 39,5 i feber, og den steg til 40 utover dagen. Finnes det noe verre enn når barna dine er syke?
Og det å bli nekta å både dra i barnehagen, OG å dra i bursdag i morgen er fryktelig frustrerende for en febersyk 4-åring.
Så da må mamma være litt kreativ.
Jeg avgårde dro og kjøpte en ny Barbie, og den kommer hun sikkert til å sette pris på når hun faktisk orker noe annet enn å bare ligge.
 
 
Og så ordnet jeg til en liten "liksombursdag" hjemme. Papptallerkner, plastkopper, pølse i brød og brus.
 
 
 
Hva gjør man ikke for sine barn? :)
 
Nå håper jeg det snart er slutt på sykdom her i huset for en stund.
Hold dere friske og raske, og ha en fin kveld!
 
Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar