torsdag 18. oktober 2012

Mitt Makeup Mekka

Hvis dere ikke har gjort det før, så vil jeg at dere går rett inn på www.makeupmekka.no etter å ha lest dette innlegget. Makan til super sminke til fantastiske priser finnes ikke! Og så er det jaggu norsk også :)
 

Jeg leter alltid etter den perfekte mascara, og har prøvd mange. Nå har jeg endelig funnet favoritten, og den er billigere enn alle jeg noen gang har prøvd. Jeg kommer aldri til å bruke en annen mascara enn Makeup Mekka sin. Den må bare prøves! Jeg har også funnet en lipgloss som jeg elsker, den heter Super shiny smooth lipgloss-Dreamgirl. Prøv den :)


I tillegg til at det er veldig gode priser i utgangspunktet, har de hele tiden kjempetilbud på både sminke og koster. Det er umulig å ikke la seg friste. Sjekk ut Facebooksiden deres også. Der legges det stadig ut nye tilbud.



Det var mitt lille skryteinnlegg. Håper dere finner deres favoritter på www.makeupmekka.no :)

Join the Makeup Mekka movement!
 
Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar