onsdag 10. oktober 2012

Naboer til besvær

 
Jeg har noen naboer. Noen veldig slitsomme, frekke og rotete naboer. Faktisk en hel famile tror jeg. De heter familien Skjære. Bråkete, grisete drittfugler! De roter rundt hele huset, men liker seg aller best på trappa ser det ut til.
Så i dag var det frem med vannslangen og spyle vekk fuglebæsj og rot. Er det noen som har gode tips til hvordan man blir kvitt dem?
Det var ihvertfall godt å få spylt trappa, så får vi se hvor lenge det er rent og ryddig der.
 

 
Gleder meg til å kose meg i pallesofaen til sommeren igjen!
 
 
Over til noe helt annet. Har dere sett Kon Tiki? Er det ikke selveste solguden Tiki som titter opp av smørboksen? ;)

 
Når man blogger, så kan man jo pynte litt på sannheten. Jeg kunne jo for eksempel sagt at jeg har stått halve dagen på kjøkkenet og laget de deiligste retter til middag. Meeen, jeg er ganske ærlig av meg. Og her er ingen hjemme til middag i dag. Så da ble dette middagen, ved kjøkkenbenken, mens jeg prøver ut en ny oppskrift. Hvis den blir vellykket så kanskje jeg deler den med dere :)

 
Ha en deilig onsdagsettermiddag!
 
Silje



2 kommentarer:

  1. Fin blogg ;)
    Prøv å legg en lekeslange på plattingen, da tør de ikke komme i nærheten.

    SvarSlett
  2. Jeg hater jo slanger da, men det er kanskje verdt å prøve! Er dette noen kjente forresten? :)

    SvarSlett