tirsdag 9. oktober 2012

Hjemmelagde cookies





Hjemmelagde cookies er kjempegodt,og veldig enkelt å lage. I dag ville jeg prøve ut noe nytt. Jeg synes cheerios smaker så godt sammen med sjokolade, og Kellog's All bran crunchy bites har også en veldig god smak. Så jeg tok rett og slett en vanlig cookie dough med hakket mørk sjokolade, og tilsatte frokostblanding!
Jeg delte deigen i to, og hadde en type frokostblanding i hver deig.

 
 Litt Cheerios...
 
 
 
Og litt Crunchy bites.


Setter ca en spiseskje med deig på brettet.
 


Mmm. Kjempegode cookies som er myke inni, men som blir knasende gode med litt frokostblanding.

 
Pakk inn noen cookies i litt papir med bånd, en søt venninnegave.

 
Jeg skal på kino med ei venninne i kveld, så da blir det nok en liten cookiepakke til henne :)
 
Silje

2 kommentarer: